hemma v.s skolan

Hallå igen bloggen!:) Nu undrar ni säkert hur min frisyr ser ut men i'm sorry, såhär är det, vi åkte till gånghester, yes. Gånghester blev det ;) Sen när vi kom dit då så plöstligt kände jag mig helsjuk och allt va fel för mig, så när vi gick in där och vänta så sa jag bara  '' mamma, jag känner mig inte redo& har inte ens tänkt ut vad för frisyr jag vill ha'' så, så blev det..jag vela framåtillbaka i bilen på vägen hem, men jag kan klippa mig nu, men jag orkar inte, jag är inte redo..och ah sånna saker men tillslut åkte vi hem igen. Kände mig hur konstig som helst när vi åkte så jag bad mamma släppa av mig vid Råslätt, så gick jag där och kände att allt var mitt fel! Men sen så gick jag hem och tillslut blev allt bra igen, bara att jag inte känner mig bra nu med, huvudvärk känner jag en aning och en aning förskyld är jag med, och före maten såg jag likblek ut så vi får faktiskt se hur det blir imorn..det blir hemma v.s skolan. :) Men det jag hoppas på mest är att va frisk&komma till skolan Y Nu för någon stund sen så höll jag på med läxorna tills imorn, gick jättebra! Nu ska jag nog ta det lugnt och varva ner för det är nog det bästa när man inte är frisk, eller hur? Hoppas ni hatt en underbar skön dag&hoppas ni får en underbar kväll! Kram.





Min dåliga/braiga bok.

Spanska..

Spanska..

Inställda lektionen tillbringades ju ute med Amanda i det härliga vädret och samtidigt pluggade&hade roligt!



Läxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback