Klippningen - blev lyckat tillslut!

Gokväll kära friends! Vad gör ni just nu? Själv sitter jag och nästan nyper mig i skinet för att vi har så många läxor denna veckan, ja hela 6 läxor faktiskt! Ja vet, tror nästan att det är en dröm och att jag aldrig kommer fixa det men vet ni..jag har ändrat den inställningen och försökt att tänka positivt, JAG SKA KLARA DET!:) haha. Idag i skolan så var det väldigt gött schema faktiskt, fast endå lektion på lektion endå men jag har tänkt så mkt på vad resultatet blir på min nya frisyr så dagen har gått fort endå ;) Efter skolan så möttes jag av mamma&sedan åkte hon och jag in till stan för att klippa mig. Ni som undrar vilken frisörsallong så hette det ''Ulles klipperi'' och jag kan säga att där ska jag nog klippa mig varje gång, fyh vad bra hon var! Först när jag kom in märkte jag direkt att hon verkade trevlig, va hon det? Ja väldigt. Hon satte igång med att tvätta mitt hår&ah sånt..och jag hade aldrig gjort det förr hos frisörerna jag klippt mig hos så detta var nytt..ni vet sånna där handfat typ som man lägger huvudet på så tvättar dom ens hår, åh jag älskade det..det var underbart skönt må jag säga! Massage samtidigt också ;) Och klippningen gick också bra, hon var väldigt noga och så men det var bara bra. Ja, sen fick man se resultatet och jag kan säga att jag inte tyckte om det i början faktiskt, hon hade tagit massa mouse&hairspray i mitt hår och det var typ lockigt när jag gick där ifrån och lite risigt så jag gillade inte det i första stunden..men sen efter träningen idag så duschade jag och kamma det och då såg jag hur det blev..och det blev faktiskt väldigt bra&lyckat tillslut,så då blev jag glad. :) Ne nu måste jag verkligen göra mig igoning och sen gå och lägga mig för imorgon bitti måste jag vara pigg, ska nog öva lite på på läxorna på morgonen också ;) Och jag kan också säga att imorn blir det en "läxdag" för mig, måste verkligen plugga om vi har 6 läxor, så det blir det! Hade nu så bra och resultat bilder får ni se imorn, hinner inte nu och orkar inte heller ;) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback