Läxor...


Hej bloggen!:) Just nu sitter jag här och pluggarpluggar som går sådär men ska verkligen försöka plugga mkt nu ikväll, för imorgon så ska allt gå bra. Y det har jag bestämt mig! Idag vare då näst sista dagen i skolan för denna veckan och jah den gick vell bra, förutom att jag känner mig så missnöjd med matteprovet, ah, vill inte berätta så mkt men det var inte mitt bästa kan jag säga! Men jag ska verkligen plugga sönder matte idag för att vi har ett imorgon med och det ska jag iaf få känna mig nöjd med, hoppas jag!:) Imorgon på alla lektioner är det prov förutom idrott. MATTEPROV,SOPROV&NOPROV, greejt! Kan säga att dom här senaste veckorna har varit rejält jobbiga&stressigt men våran mentor sa att det kommer lugna ner sig snart så det känns skönt ;) När jag kom hem idag var jag ganska slut efter sista lektionen idag, idrott. Vi hade typ ett test där man skulle springa 6 km på 30 min, och ah, det gick vell bra antar jag men blev väldigt trött efteråt. :) Imorgon har vi då som sagt en idrottslektion till men jag tror den inte blir lika jobbig som idag, hoppas det! Y Och vet ni? Efter skolan så kommer mormor&morfar och hämtar mig och sedan skjutsar upp mig till Alingsås, till min underbara kusin AMANDA:D wiiho, alltså har inte träffat henne på jättelänge&saknar henne så mkt så det ska bli så kul! Ska vara där över helgen och ah längtar :) Också måste jag verkligen säga att kan man ha snällare mormor&morfar? skulle inte tro det. ;) Alltså dom är underbara.♥ Ikväll kommer jag förmodligen ladda upp några bilder från veckan, för det behövs och ah så kanske vi hörs senare :) Hade bäst&önska lycka till tills imorgon, det behöver vi!:) Puss.


Kommentarer
Postat av: amanda j :)

matteprovet imorgon blir mkt lättare:) det är ju A-delen, du grejar det enkelt!<3:)

2009-09-24 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback