mer bilder...

hallå kära människor!:) Mår ni bra? Hoppas det. Själv mår jag toppen, en aning seg&trött men endå glad o pigg ;) haha sån är jag Y Dagen idag har varit jättebra.  :) Skolan&efter. efter skolan va jag med millan, kul!:) Åt gott,palla äpplen (måste göras om) skratta& ah allt vad vi gjorde, du är underbar♥ sen typ kl.halv 8 åkte hon hem:/ Men tack så hemskt mycket för dagen min vän!:) Nu ska jag snart göra mig igoning och göra lite läxa och sedan krypa ner i sängen&läsa. Imorn blir det ju skola såklart, sen blir det faktiskt andra försöket på klipptid, ah det blir faktiskt på Ulles klipperi eller vad det nu hette, mamma säger att hon verkar bra och ah hoppas det blir bra ;) Har bestämt iaf att det ska vara uppklippt&ah vi får vell se mer, resultat får ni kanske imorn eller på Onsdag, för jag vet inte om jag hinner lägga in bilder efter fotbollsträningen imorgon, som börjar k l17.30-19.00 och sen ska man ju duscha och äta o sånt så vet inte, vi får se! Men nu kommer resten av alla bilder från tjejkvällen. Hade bäst! Puss.


Jag (:



Tycker om er.

Amelia. :)

Underbara söta du!









tjejsnack..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback