Sol eller regn?

Goddagens underbara människor!:) Fyh vilket väder det är nu, REGN&KALLT! åh, jag vill att det ska bli sol, samtidigt som jag tycker det är mysigt att sitta inne och tända lite ljus och ta det lugnt men också för att jag vill gå och titta på matchen för nu får jag inte det, när det är sånt här väder så blir förskylningen värre..:/ Men om det fortsätter regna så ger jag all lycka till mitt fotbollslag! NI KOMMER VINNA♥ Skolan idag gick jättebra, läxorna också!:) lite varierande väder idag, först på morgonen så var det sådär sen blev det varmt&nu kallt och regn, vilket väder kommer sen? Ska snart göra varm mat till mig för nu är jag hungrig. Jo just det jag hoppades ju så att jag skulle bli frisk idag och vet ni? Jag var faktiskt hur pigg som helst idag + att jag har blivit bättre, jag säger bara : THANKS GOD!♥ fast nu har det kommit tillbaka lite men imorn kommer jag säkert vara hur frisk&glad som helst hoppas jag ;) Vi hade också idrott sista lektionen idag, orientering. vill ni veta en sak? Jo, jag tycker faktiskt att orientering är det tråkigaste som finns men när man har en sån underbar vän som Amanda så blir det bara roligare o roligare, tack för att du finns! Idag på orienteringen gick de greeat! Vi hitta dom vi ville hitta&kom i tid till bussen så dagen idag har varit bra. Nu ska jag då vila mig tills imorn, imorgon är det idrott igen och sedan på Lördag är det faktiskt mif-dagen som är jättekul och då måste jag vara frisk!:) Sen ska jag också till Ettåtti imorn, ni som inte vet vad det är så är det en ungdomsgrej dom har på fredagskvällarna i kyrkan, SUPERKUL! roligare är det nu för Lina&Amanda vill hänga med mig och ah det blir roligare då tycker jag. :) också så ska vi vara före det också, hos Amanda tror jag det blir. Sen på Lördagkväll är det tjejkväll hos Amelia som jag blivit bjuden på, tack! Det kommer säkert bli såå roligt!:) Ne nu är det dags för mat, hade bäst&vi hörs, Puss.


Min ursnygga nyckelring! KENYA ♥

Och idag blev det mina söta mysiga strumpor, ja visst är dom söta?:) Och såå sköna också!

Dagens outfit.

Adidaströjan har jag fått av min underbara kusin Stina! Den är så fin :)



mee.


Kommentarer
Postat av: amanda johansson:)

tack för att DU finns!<3

2009-09-03 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback