Tjejkväll!

Goddagens underbara vänner! Jag beklagar så för dålig uppdat. men jag har inte hunnit&orkat precis. Sitter här nu nyduschad och fräsch för kvällen. Ja, jag har inte berättat det än!:) Jo igentligen skulle det ju va MIF-dagen idag men dom smsa igår och sa att det inte blev något alls för att det var vattenskada på planerna, sämst! Jag&alla andra hade verkligen längtat&peppat inför detta men så blev det inget alls. aja, sånt är livet ibland :/ Men det har och kommer iaf inte bli en tråkig dag idag endå! Ne för idag ska jag på TJEJKVÄLL!:D hos Amelia. det är en i tjej i mitt lag och hon är såå snäll. Jag ser verkligen fram imot ikväll när det är, också är det pyjamasparty, haha. Jag ska också sova över där med, åh det kommer bli såå mysigt! Y I Fredags så var det också en superdag verkligen. Först så va det skolan, gick jättebra som alltid. Orienteringen gick också jättebra ;) Sen efter så va jag ju med Lina&Amanda, först hos Amanda och där åt vi mat (nudlar♥) och också efterrätt, Amandas mammas goa blåbärspaj! Åh vad jag älskade den, den var super!:) Sen gick vi hem till mig och där så skratta vi och ja vad gjorde vi, flamsa typ hela tiden x) det är vi! Sen åt vi också före vi åkte till EttÅtti, det var jättekul verkligen. Jag hoppas att ni också tyckte det mina underbara vänner (Amanda&Lina) :). Vi hade verkligen bäst!:) Hoppas ni vill följa med mig fler gånger för det är såå kul på EttÅtti verkligen. :) Sen så åkte vi hem. Idag har jag varit hemma mest, hjälpt pappa med friggeboden, det är jättekul att se när vi bygger på friggen och se att den blir bättre&bättre, längtar!:) Sen så har Olivia och jag sålt jultidningar en stund idag också, ja ni tycker säkert det är töntigt, men vadå..varför inte sälja och tjäna ihop lite pengar&få en suverän premie, haha. jag tycker det så kul ;D Sen så har jag då duschat och nu ska jag snart bli upphämtad av Lina min underbara kusin och sen åker vi, ja jag bloggar nog imorn senast då tror jag. :) Ne nu måste jag skynda mig att packa&allt vad som ska göras, hade bäst! Puss.


Just dé, glömde att säga att jag sedan åkte och titta på matchen, det var verkligen en såå bra match. Och ah, vårat lag vann med 15-0, jag nästan led med andra laget :/

Matchen.

Älskar er.

:)



hihi. :)



Regnig dag i skolan.

Jag älskar Amandas armband hon hade på sig igår, det kommer nog från SydAfrika :)

Du är vacker min vän.

Vi hade håltimma på morgonen och hade såå tråkigt men när vi börja ta kort så blev det roligt igen ;D

Fining!

Amanda fotade, den blev jättecool!

VI ÄR SÅÅ BRA!

loveee yoooou.

CooLinGar

hiihi.



Detta är den underbaraste bilden jag sett på länge!

hahaa.



Pyssel,



Jultidningar.

Gullunge.

EttÅtti

EttÅtti

Gjorde om en bild på mobilen. :)




Kommentarer
Postat av: amanda johansson :)

tack för den underbara dagen, elin och lina! älskar er!<3 kram

2009-09-05 @ 19:57:30
Postat av: lina!

åh. det var verkligen superkul! hoppas att det blir fler gånger! ni är värdefulla. (L

2009-09-06 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback