Tjejkvällen - så lyckad!

Hej vänner!:) Mår ni bra? Hoppas det. Själv sitter jag här och har precis ätit mat, och samtidigt är jag också helt slut. Ja, igår somna vi typ vid 2:00 och vakna vid 9 typ. Men dagen igår/idag har varit såå bra. :) Ni vet ju att jag va på tjejkväll igår. Först när vi kom dit så var alla i pyjamas, det var så mysigt! Först gjorde vi massa roliga lekar tillsammans som potatisleken,ballongleken,cheeseballsleken&ah allt det där, det var såå kul! haha. Sen så satte vi oss i sovrummet, alltså det rummet vi skulle sova i ;) Vi sov i ett mysigt rum i källaren, blev väldigt varmt på kvällen men det gick endå att sova. :) Sen gick vi upp och satte oss i Amelias rum, okej..jag glömmer det aldrig! Jo så här va det, Alla satte sig i Amelias säng och sen så skulle jag också sätta mig vid kanten och då bara de braka i hela hennes säng och sängen gick typ sönder, oh fyh vad jag skämdes, Johanna J fick sin saft på sig och Amelia också och ah no förstår nu hur min tanke va: ÄR JAG SÅÅ TUNG?! jag måste ha gått upp flera kilon. haha. Men vet ni vad? jag hade faktiskt inte gjort sönder den och va också inte så tung, ne för det var en annan kille som hade gjort sönder den före, ah han hade hoppat i Amelias säng så att den braka ihop och då släppte det för mig må jag säga, haha trodde verkligen jag var så tung x) Sen så var maten klar och jag var såå hungrig faktiskt. Vi fick nog världens lördagsmysigaste&godaste mat tror jag, TACOPAJ!♥ Åh vad gott det va, Amelias mamma gjorde den och jag bara älskade det. :) supergott! Sen fick vi också efterrätt och då blev det pannacotta, och det är också en av det godaste efterrätterna i min lista och det var jättegott också, tack så mkt! Sen blev det såklart godis,chips&cheeseballs..mums!:) efter det så satte vi på MAMMAMIA och tittade på den sen blev det två filmer till som vi inte ens hade någon alls aning om vad dom handlade om så vi stängde av och istället satt och prata&skratta tillsammans, det är mycket roligare! Sen busringde vi lite med, haha. jättekul! Ah sen blev det vell prat&skratt&busringning enda tills kl. va 2:00 och alla var trötta och somna. Sov faktiskt väldigt skönt inatt fast jag är helt slut idag men aja så händer det när man har kul ;) Idag så vakna vi typ vid 9 och åt frukost vid halv 11 eller ah någon ting sånt. Sen busringde vi lite mer och sen körde vi spel&grejs, just de! Glömde säga att igentligen skulle jag till kyrkan idag men glömde helt bort tiden och hade inte min mobil nära så mamma&pappa hade ringt flera gånger&dessutom så var kl.11.00 när jag titta och då va det ju försent. men nästa gång kommer jag!:) Efter allt så ringde Johanna Js pappa och sa att han skulle komma och efter en stund så kom han och vi åkte hem. Åh, tack för dom här två dagarna tjejor och ah allting, ni betyder! v När jag kom hem så var jag så nere att jag inte gick in i det första jag gjorde utan la mig på min bag i skuggan och vila typ 3 min tills jag hade fått lite energi. Snart så ska jag upp i rummet och röja kläder&allt som behöver göras, ah det har legat kläder i mitt rum typ i 1 vecka nu som jag inte tagit hand om så nu är det nog dags tror jag ;) Sen så ska vi nog ner till Kransmossen och spela lite fotboll bara vi i familjen (utan mamma tror jag) hoppas jag orkar det iaf.föresten bilderna från tjejkvällen och allt går inte att ladda upp så jag tipsar er om Felicias blogg hon&alla andra tog hennes underbara bästa systemkamera och tog kort med hela tiden och det kanske blev typ 1000 bilder eller nåt men den var jättejättebra, en sån måste jag bara ha!! - www.feeeeelicciaa.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback