Underbar helg hos Amanda!:)

Åh. Just nu mår jag prima verkligen Y Helgen i Alingsås hos min underbara kusin Amanda har varit såå bra!:) Saknar henne redan..Men har iaf fått tid med att både umgås&göra roligt i helgen, kom ju trots allt på Fredagen. :) Tack för denna helg älskade du! Och nu peppar vi verkligen till..ah du vet ;) Ja, eftersom jag sagt A måste jag ju säga B så nu ska jag berätta vad som försegår nu. Jo, ni vet GO som jag har bloggat om innan som va här för ett tag sen, hoppas ni förstår. Ah, igentligen heter det NG (Ny generation) och det är det det handlar om. I Fredags kväll så åkte jag med Amanda till ungdomscafeét som det hette, i deras kyrka, och den kvällen va extra speciell eftersom NG från Göteborg va där. :) Kortfattat om dom, det är en organisation för skolorna&ungdomarna, dom hjälper en att starta en NG-Grupp i sin skola (alltså en kristengrupp) och det är verkligen så häftigt att få höra&både se vad som händer i skolorna, när dom berättar om vissa som blivit frälsta genom en Ng-Grupp, och ah..det är så häftigt!:) Så vet ni, nu har faktiskt både jag&Amanda bestämt oss för att starta och det har redan börjat..åh jag är såå glad just nu! Så dom kommer förmodligen hjälpa en att starta och sedan är det bara att sätta igång med engagera, wooho jag bara längtar efter allt som kommer att hända!:) Så nu ska vi peppa! Igår så va vi på stan, titta runt,köpte inget men vi hade så grymt kul endå,sen så fyllde Eva också år igår (Amandas mamma/min faster) och då blev det lite kalas för henne, god mat&amandas och min supergoa tårta! mums. Sen på kvällen så blev Amanda&jag ensamma hemma,men det betydde inte att vi skulle ha tråkigt utan då var det dags för Amandas&min berömda MYSKVÄLL! Och den blir alltid lika lyckad, haha. Vi titta film,åt massor med gott&skratta, det kan man inte leva utan. :) Idag då så åkte vi först till kyrkan, underbart va det..Vilken glädje! Sen så cykla Amanda och jag hem och ah så va vi hemma och fortsatte ha det mysigt. Före jag åkte hem med bussen så gick Amanda&Eva och jag då på stan en snabbis och sen var det dags för mig att säga hejdå. Åh, åter tack för denna underbara helg!♥ Som sagt så mår jag grymt bra just nu&ska snart ta en liten RR med mamma, det blir underbart! Kram.


I skolan i Fredags. vilken härlig gubbe!

Inte så bra bild men glömde berätta att i Fredags kväll så starta ju LJUS I ALINGSÅS/LIGHTS IN ALINGSÅS
och vi var där och gick en liten runda och titta på vissa belysningar, ex. denna coola ljusslingan eller vad det var,
aja den var cool iaf ;)

Här ser ni den lite bättre.



Det här tyckte jag var lite gulligt, hjärtat gjorde ju allt!

VACKRA DU!

Pictures.

Pictures.

Pictures.

Höst.

BAKA TÅRTA!





Vi var också och fotade vid NOLHAGABERGET. Fyh vad vackert det va, utsikt över hela Alingsås
nästan! Men blev inte så många bilder eftersom vi tog med deras lilla systemkamera så ska försöka
få tag på bilderna och sedan ladda upp dom här!:)

HÖST.

Lite häftigt!

Utsikt.

söta du :)





Snygga cyklar cykla vi också på, i love it.

:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja underbar helg älsklig du e så underbar nu är det dax för NG så lycka till gumman jag ber för dig! <3

2009-09-28 @ 15:20:04
Postat av: johan

där är ju tennishallen ;D<3

2009-09-30 @ 07:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback