YEEES!

Hej igen! Vet ni, jag har hittat min mobilsladd nu!:) jag är såå glad. Fast igentligen så sa mamma det till mig, så nu kommer bilder!








Mitt urfräna halsband jag fått av mamma, älskar det!

Omgjordbild ;D

Min myströja jag köpt för några veckor sen, den är underbar :)

Tog kort hos frisören som klippte mig ;) Mitt hår.

haha.



Mitt hår efter. Ni kanske inte ser någon skillnad, men lite kortare& så har hon klippt av alla slitna toppar Y

:)



-Målade brädor till friggeboden idag. :)

:)

Ny färg på huset, blev det bra tycker ni?:)

Va ute på morgonen idag och fotade lite.





Spindelnät.



Det märks att det börjar bli höst..





Moi.

tog ett litet snabbt kort idag när jag var ute och gick med mamma :)


Kommentarer
Postat av: kusinlina.

åh. vilka fina bilder elin! :D<3

2009-09-12 @ 20:47:00
Postat av: Anonym

shit va fina bilder elin! :D den läängst upp var skit fin! :D friggeboden blir super!!

2009-09-13 @ 11:38:23
Postat av: filippa

elin gud vad duktig du är på att fota, du skulle varit med på fotomaratonet! man kunde fota med mobil! <3

2009-09-13 @ 13:35:38
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback