glad påsk!

ja, glad påsk som sagt på er mina vänner! förlåt för dålig uppdat. men har hatt fullt upp typ, varit hemma o hatt lite påskmys,sprungit, sen hem till hilda, som bestog av övning(vi ska sjunga imorn!),påskäggsjakt o massa annat, tack för den lilla stunden hilda, du är bra! nu är jag hemma o ska snart ta mig ngt o äta o sen bänka mig framför tvn o kolla på nattmuse´et 2 tänkte jag, om inte så ska jag göra ngt annat, som vanligt! hoppas er påskafton varit grymt',just de, tänkte bara säga detta.. tänk också på budskapet, det är viktigt det med! nu kommer som vanligt lite 'påskbilder', för jag har faktiskt tagit med mig kameran hela dagen typ, hos hilda med! ha en underbar kväll, kramar!





jagnjuterverkligennärdetärsånnahärdagar,uunderbart.



dagens.





påskägget jag fick, så sött!

hilda.


hildas grymma klocka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback