kalas..

godeftermiddag bloggen! äntligen så kommer solen fram, natten o förmiddagen har ju bara bestått av moln,en del regn & blåsigt. om cirka en timma så är jag på kalas, martin&simon fyller år o ja, det kommer bli mysigt hoppas jag,det är alltid lika trevligt med släktkalas. har inte så mkt o säga, jo, hilda o jag sjöng ju idag i kyrkan, det gick väldigt bra o va faktiskt riktigt kul också, mkt folk o ja, allt va bra idag!:) nu hoppas jag bilderna som inte gick o ladda in igår laddas upp nu, från kvällspromenaden, haha. ha en underbar söndag, kram på er alla!

det blåste riktigt mycket o det är därför mammas mössa står rakt upp, haha.





Kommentarer
Postat av: Liberty

Hej Elin!



Länkar en ny video..

Man kan säga vad man vill om denna mannen, men han står i allafall upp för våra rättigheter, inte många som gör det!



David Duke: Civil Rights for White People?



http://www.youtube.com/watch?v=K_3SHsMY76E

2010-04-19 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback