kallt!?

åh, alla varma soldagar som varit i veckan. nu idag, kallt,blåsigt&molnigt, kunde man faktiskt inte tro. hoppas det kommer lite värme senare idag, det är ju iskallt just nu! hur mår ni föresten? jag hoppas ni mår riktigt bra, själv är jag lite småtrött från att jag la mig sent igår men annars mår jag '¡estupendo!' (toppen). äntligen helg o denna helgen har jag faktiskt inte planerat så mkt, ganska skönt..speciellt idag, inga planeringar,ska skaka täcket o så men ah, det kallar jag nog ingen 'planering om man säger så, haha. det enda är att jag åker till kyrkan ikväll o ah, det är ett möte men dom har också något för 'barnen',film & annat, o sen är det tacobufeé, så där ska jag vara ikväll!:) sen imorn ska jag åka lite tidigare till kyrkan för att hilda&jag ska sjunga, du vet väl om att du är värdefull, fast det är inte den lugna versionen utan den mer gungigare om man säger så, kommer bli galet bra! sen funderar jag på att åka till knallen o kolla lite saker, vi får se hur det blir med det. nu kommer bilder från igår när jag först va med lina, tänkte tatt med mig kameran till ettåtti, men det blev inte så..det va riktigt bra igår måste jag säga! kramar.

såhär mysigt hade lina&jag igår.





Kommentarer
Postat av: lina

Tack elin för dagen och allt! :) Jag älskar dig!

2010-04-17 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback