lovely day.

gokväll underbara soldag! det har verkligen varit nästan samma läger som igår tycker jag, varmt o härligt, så ska det va o det ska också fortsätta, men det får gärna bli varmare också! hur mår ni vänner? hoppas på det bästa, själv mår jag grejt! för en stund sen åkte min vän hilda hem från att vi har varit idag. vi har hunnit med mkt tycker jag, övning på låtar (på fredag&lördag) o annat, tack för denna dag hilda, du är bra! på tal om 'övningarna' som jag sa nu har jag faktiskt inte berättat eftersom jag fick reda på det igår & i lördags, först på fredag ska jag o hilda ha hand om lovsången och ja, bestämma låtar o sånt..sen på söndag så ska hon o jag sjunga, det kommer bli gryymt! så det har vi bestämt lite inför o ah, det har gått bra faktiskt. nu ska jag ta några av mina läxor med mig ut o sitta med en filt eller ngt liknande, känner för det just nu. hoppas ni hatt en underbar dag, som jag hatt! kärlek till er.

dagens.

övningen för en stund, soft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback