påskmys '










hönor uppe vid slätthult, passar ju bra eftersom det är påsk? ;)





kvällens outfit.
hej bloggen! om drygt en halvtimme ska familjen & jag på påskmys hos våra kusiner + mormor o morfar, det är det jag ska göra ikväll, mys, JA! dagen annars idag har varit okej faktiskt, sov ganska dåligt på natten pågrund av att pappa hade tagit mitt element till vår "nya källare" så det va verkligen iskallt. sen har jag faktiskt städat huset,inte mitt utan vårat om man säger så, om ni inte visste det så kan jag verkligen få sånna städkänslor ibland o bara gör det, men jag antar också att det bra för då har man ju städat? haha. sen har jag också tatt en lugn promenad med kameran hängandes, tog också lite bilder som jag ska lägga in nu innan jag klär på mig, älskar nu när våren kommer o allt blir lite färggladare, ett +. det är dags för fredagsmys, kram på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback