rainrain and more.

gokväll bloggen! hoppas ni mår bra. själv är jag ganska trött o så .. men det går väl! efter skolan idag hängde jag med lina hem o va där i några timmar, inte alls mycket men mycket roligt hade vi? haha. jagälskardig! ja, dagarna går bara fortare o fortare tycker jag, o snart är det helg, härligt! imorgon har jag inte så många planer, åker o prövtränar igen på cheerleadingen, hoppas på det bästa! på fredag blir det inget ettåtti för mig utan då åker jag på släktkalas för maria&farmor i frista .. vi har hyrt ett hus där så alla får plats o ja, jag har hört att vi ska ha femkamp o annat så jag ser faktiskt framemot det! har inte mycket mer o säga tror jag, helgen blir en go helg har jag bestämt. me like! nu ska jag träna. hade bäst! kärlek till er.

dagens.














Kommentarer
Postat av: Pelle

Viktig video om Sydafrika!

Sprid..



D.Duke: White Genocide in South Africa



http://www.youtube.com/watch?v=kT4SLj5l3f0

2010-04-30 @ 00:35:00
Postat av: Tessan

oh, du har en bild på en jag tycker är snygg! du vet vem jag menar ;D<3

2010-05-04 @ 17:40:29
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback