suprise.


ja, som jag sa i förr-förra inlägget i think, det va en sak jag skulle gjort i tisdags. o nu tänkte jag berätta detta, inte så stor grej, men iaf, jag ska börja i cheerleading! ja, för er som inte vet så har jag lagt ner fotbollen för en måndad sen typ .. jag har alltid varit lite osäker på fotboll, o tillslut insåg jag att det inte riktigt är min grej. så jag har suttit o funderat på vad jag egentligen ska göra o verkligen vill, så då fick jag tanken, cheerleading. det är ju både gymnastik,vighet,dans & styrketräning så det va det jag skulle göra i torsdags, provträna med juniorena .. men det blev helt enkelt inte så. men nu ikväll så åkte jag faktiskt, lite kaos först men sen när allt fixa sig o jag kom dit så va det riktigt kul! man fick väl inte göra mycket, självklart va det också ganska nervöst eftersom allt va nytt + att dom höll på att öva inför SM tror jag. men jag fick va där o kolla o pröva lite .. men träning behövs med, jag märkte verkligen hur alla andra va tusen ++ ggr bättre, haha. men så är det, jag tänker komma på torsdag igen o ja, jag tror jag ska fortsätta även om det va första gången idag, men ja, det kommer ju gå bättre o bättre!:)


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

vi kanske kan åka hem tsm? :D<3

2010-04-26 @ 22:23:23
URL: http://filippall.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback