tordagkväll.

gokväll! redan tordag o det känns riktigt skönt, snart är det helg igen o man kan bara vara 'ledig'. dagen har varit okej, lite kyligare idag kanske men solen va iaf framme! just nu sitter jag här o ska snart ut o hoppa lite, studsmattan är ju faktiskt framme..eller okej, den är alltid framme, om jag då ska avslöja så har vi inte tatt in studsmattan på typ 2-3 år och ah, den har alltså stått ute året om, kanske inte så bra då, men det får jag vell avslöja, haha. men resultatet blir ju att den är riktigt mjuk, men den är fortfarande bra som tur är! inga läxor heller mer för denna veckan så idag har jag bara tatt det lugnt, imorn ska jag ha hem lina hit, inte varit på länge, sen blir det ettåtti på kvällen, veckans höjdpunkt! så jag kommer nog inte vara på bloggen imorn eftersom jag har fullt upp, vi får se hur det blir. nu önskar jag er en skön tordag o ta vara nu på fredagen imorn, känner på mig att den kommer bli grym! kärlek till er.

dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback