världens bästa emilia.



tack
för dagen millan, stan,shopping,mcdonalds,skratt & annat, rubriken säger vad du är, du är världens bästa emilia, tack vännen! det vi köpte idag får ni i helgen eller nått, för att jag tyvärr inte hinner så mkt mer i veckan, imorn är jag upptagen,på fredag.. vet jag inte, ettåtti på kvällen iaf. så ja, som jag alltid säger 'vi får se'! nu sitter jag här o övar engelska tills imorn, för imorn är det prov! jo,på tal om att jag är upptagen imorn är för att jag ska på tjejkväll hos kristin direkt efter skolan, börjar 16.30 till 19. ja, ska faktiskt gå första gången imorn, det är några tjejer jag känner inom ettåtti som samlas hos kristin som då har hand om gruppen, verkar så mysigt o dit ska jag imorn, o jag ser verkligen framemot det! + att vi ska göra t-shirtar också, så längesen man gjorde sånt, men jag tror verkligen det kommer bli lyckat! nu måste jag träna vidare, hade bäst! kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: e m i l i a

tack själv för dagen vännen! du är bäst!<3

2010-04-24 @ 11:34:12
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback