halvsjuk.


jösses, det känns som en evighet sen jag bloggade sist, haha. kass uppdat. tyvärr! men skolan har börjat o det är dags att ta tag i det innan det är försent. ja, det har ju gått några dagar och endå är man skoltrött.. jag tror det bara funkar om man kommer in i rutinerna igen, som jag kommit halvvägs med. hoppas ni mår bra, själv är jag påväg till en förskyldning, åkte av någon anledning till skolan idag fast jag kände mig lite mör kvällen före, men konstigt var att jag va ganska alert på morgonen. men när jag väl kom till skolan, satt på mentorstiden så märkte jag hur mitt huvud sakta börja värka och mina ögon inte ville öppnas. klart, så vill man ju inte va i skolan! så efter så ringde jag mormor&morfar o fråga om jag fick va hos dom. dom är ju bara bäst så självklart kom morfar och hämta mig, sen körde vi hem till dom. jag har ätit mig mätt på fil & honung,honungsvatten & te. det enda man är sugen på vid det tillfället enligt mig. men har verkligen kurrerat mig hemma hos dom, så jag mår ett snäpp bättre just nu, vilket känns bra! eftersom jag bara vill åka till skolan imorn, för då är det dags och ta skolfoto, o det vore ju verkligen illa om man missa den dagen! vet inte, funderar på att åka dit och ta kortet och sen åker jag hem igen, går ju alltid! men ikväll (eller dom sista timmarna) ska jag vila gärnet och bara hoppas&be att jag ska bli bättre! har massvis med bilder att bjuda på men som ni förstår så är jag inte riktigt på det humöret just nu. men ni får en gårdagens outfit och sen kommer bilderna när jag piggnat till igen! hoppas ni orka läsa denna massan. önskar er en bra kväll vänner! varma kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback