sent inlägg.

gokväll kära vänner! idag får det bli ett sent inlägg. har varit upptagen hela dagen faktiskt. idag har eftermiddagen spenderats med emilia! känns som ett år sen vi va sist faktiskt, men jättemysigt att få träffa henne igen! å, vi har haft hur kul som helst, tillomed vädret gillade oss idag, sen senare ikväll så sprang hon o jag ut en sväng! o vi baka ju världens bästa muffins?! eller..haha. du är endå så bra millan, tack för dagen! nu sitter jag här o känner att mitt hår har torkat o ska snart göra mig igoning o gå o lägga mig .. man behöver ju alltid inte lägga sig som senast, sen somnar jag inte direkt så då är det bäst att jag lägger mig tidigare! and guess what? en av mina kosterbilder kom med i BT idag! jättekul faktiskt, plus att det är första gången vilket är ennu roligare! o nu vill jag inte skryta eller så men igår så kom faktiskt också en bild av kosterbilderna med i GT/expressen. hade faktiskt ingen tanke om det tills mormor ringde mig idag o sa det, alltså man blir ju bara så uppmuntrad o glad att man kan skicka in hur mycket som helst, o just idag & igår .. ja, jag är glad som ni förstår! kan visa bilden som kom med i GT. den som kom med idag har jag redan tatt kort på, o lite kort från idag också hänger med! hoppas ni sover gott inatt. det kommer jag nog göra! kraam.









högst upp till vänster (stora bilden) är den!


Kommentarer
Postat av: emilia

tack för dagen elin!:)

du är guld värld finaste du

2010-08-03 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback