skolstart.

kan inte bestämma mig.. bra eller seg skolstart idag? tror det är bådeoch. första skoldagen gick segt men det va endå kul i skolan på något sätt, prata om betyg,gymnasium. ska jag va ärlig så tycker jag det är kul o prata om sånt, både för att man har något att sträva efter och vad man egentligen vill bli, vad vill jag egentligen gå,utbilda mig till? det fick vi fundera på idag. + madagaskar i kanten. rätt okej! nu är jag hemma, eller har varit det nu i några timmar men tänkte att jag snart ska gå ut till mitt lilla rum o planera lite, kläder,läxuppläggning,skoldagar,tillbehör o ja, allt dedär som hör till nu när vi börjar på ruta ett igen. hoppas ni mår bra! fortsätter med bloggdesignen o det fortfarande, jag har ju avslöjat min dåliga talang på design o sånt så ska försöka hitta lite hjälp o ang. headern så blir det lite hjälp där med av en som har talang! ja, allt det där kommer senare, kan inte lova vilken dag men ni märker säkert när ni besöker bloggen nån dag, har inte några bilder att bjuda på känns det som. men kom också på för nån dag sen att jag har bilder kvar från ett halvårsen som jag helt enkelt INTE kan ladda upp, o då menar jag det. speciellt habobilderna & mysiga dagen med lina som jag lovat. det är något konstigt o vill så gärna ladda upp dom eftersom jag vill visa er va jag varit med om! + lite videor som jag också har men som inte går o ladda upp. jag får klura ut dedär snart! har två mysig bild som kan laddas upp från den dagen jag o lina gick upp till nygårn o hade en liten picknik! den kan jag bjuda på, förlåt för lång text idag men känner att jag måste få ut det! hoppas eran skolstart varit toppen. det hoppas jag! puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback