skriver av mig lite, läs om du vill!




gokväll bloggen! dålig uppdatering, jag vet. men idag har jag varit ute nästan hela dagen o njutit av solen som inte syns till så mycket nu det sista veckorna. sen ikväll åkte jag med lina,emilia&magnus till torpastenhus på torpaspel. ni som inte vet vad det är så är det en sorts musikal/teater som spelas ute vid ett stort tält, idag kollade vi på romeo&julia. om jag ska kortfatta det va det väl sådär. förväntade mig mer orginal av den sagan, dom hade gjort om den till mer modent o ja, sådär faktiskt men tack endå, det va mysigt när vi åkte runt o kolla runt i hofsnäs! nu är jag hemma o har ätit lite fil&flingor som är en av mina största favoriter. egentligen skulle jag lagt in bilderna från det jag köpte igår och lite idag från torpaspelen men gör inte det ikväll. eftersom min underbara syster just kommit hem från Falun. och ska jag berätta något för er som vissa av er redan vet så har jag bott där en tid. för cirka 3 år sen flytta jag faktiskt hit. ja, nu undrar ni säkert varför inte jag hängde med min syster dit, jag har ju inte träffat mina kära vänner på 3 år ungefär!? jo, först har jag vart i Varberg och eftersom olivia och hennes vän camilla bestämde detta på en dag så hände det ganska fort och det måste ju planeras, för hon gick det utmärkt. men jag vet ju inte heller om mina vänner är hemma, men vi får se, längtan till Falun är väl inte världens största men vännerna borde man endå ta vara på. vi får se nästa år om det blir något! men nu vet ni det, jag har bott i Falun och dessutom pratat dalmål! haha, speciell dialekt dedär! nu ska jag ner till o göra igoning mig för ikväll ska olivia få berätta allt dom gjort i Falun! just nu har jag fullt upp hela veckan tills skolan börjar känns det som, ja .. finns mycket jag inte berättar här på bloggen men det är så att allt går så väldans fort. imorn ska jag lite senare på eftermiddagen åka till kusinamanda o sova över tills på lördag när vi bär oss av till ramsö där jag ska bo hos några hon känner som jag träffat några gånger, det ska faktiskt bli riktigt kul! stannar där tills på tisdag. sen ska jag hinna va med några vänner innan skolan börjar, det är nästan mindre än en vecka kvar snart, ah. tiden går fort helt enkelt! men jag tycker endå jag hunnit med ganska mycket. det enda jag saknat denna sommaren är att ha haft tid med vänner, finns så många jag gärna skulle vilja va med denna sommar, men det blir nog mer till skolan. men det är ju ett mål man har, att nästa sommar 2011 så ska jag ta tid mer med vänner! men sommarlovet har varit lyckat trots allt. nu vill jag säga godnatt till er alla, sov gott och njut nu lite extra av dagarna innan dom är slut. varma kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback