små favoriter.


gjorde om bilden till sepia. den bruna färgen på skorna va svag,men ni kan nog föreställa dom bruna!
alltså när man väl ser dom här par skorna ser dom faktiskt ut som tantskor, ärligt talat. men ska jag säga vad jag tycker, så tycker jag endå dom är lite fulsnygga på något sätt, jag gillar udda skor. dom här ÄR udda!dom ser nog bättre ut i verkligheten. vem vet, kanske man gör om dom nån gång. man har ju inte heller på sig brunt till vardags så varför inte pröva något nytt, jag gillar dom!


dessa är också ganska speciella på något sätt. det enda som saknas är nog kilklacken! det skulle göra dom ännu snyggare. men dessa får nog vänta tills man blir mer äldre känner jag, men dessa gillar jag endå!

väskan är ny. och den gillar jag skarpt! då menar jag skarpt.



ett foto i denna o den kommer bli så snygg! 5 :-, sånna här små saker gör faktiskt mycket!

den här gillar jag mest av allt. en stationsklocka som man kan göra så mycket med. ibland har man tur med saker tycker jag! jag längtar tills jag får inreda ett rum som är mitt eget med denna någonstans, åh. den är så galet fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback