SVAR PÅ TAL.

här kommer en fråga till till min gamla frågestund som jag fick häromdan faktiskt, jag tar det nog som en vanlig fråga, om det är okej? men självklart ska jag svara på dessa tjejen!



1. ja, jag starta ju den självklart själv.. men varför jag gjorde
det va ju pågrund av att jag var nyfiken, alla börja ju skaffa så varför inte
prova på själv? så därför starta jag en, o som det ser ut nu så fortsätter jag! :)

2. JA! men bara man inte får inspirationen o bloggtorkan som kommer sällan, men bortsett
från det så funkar det alltid!

3. hatar o hatar. jag kan säga att jag verkligen inte gillar att jag har nollkoll på HTMLkoder o allt det där som jag är sämst på.. det är klart någonting kan jag säkert (?) men det är nog det! får nog lära mig sånt snart om jag ska fortsätta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback