@VARBERG

gokväll! just nu sitter jag i förtältet med olivia&lina brevid mig. för idag bar vi oss av till varberg' med vår kära mormor och morfar! har inte berättat det på bloggen men det blev bestämt ganska hastigt igårkväll, haha.. men inte att man tacka nej till det utan nu är vi här o har det som kakan till kaffet! vi har ju precis kommit hit så vi har ju inte hunnit med så mycket förutom ett dopp i havet o lite kortspel o så, men det är ju så varberg hör till nästan, men vi ska va kvar här nästan hela veckan så vi kommer göra massvis med mer! föresten,  igår så blev det faktiskt en tur till stan med min vän millan! ja, man får aldrig nog av henne. du är underbar! nu har jag lite bilder att visa er från dagen, har också lite bilder från när millan o jag va nere, men tyvärr la jag in dom igår men ladda ju inte upp dom så jag har dom faktiskt hemma, så när jag kommer hem lägger jag förmodligen in dom! ja, visst låter det som jag njuter, o det gör jag! nu ska vi snart göra oss igoning till natten, hoppas ni mår bra! pusss.

 





lina gjorde världens högsta korthus, talang? OHJA.

mer bilder går inte att få in, det är lite batteri o datorn är vääldigt seg så det få bli dessa! godnatt.


Kommentarer
Postat av: felicia

ELIN , du är verkligen världens finaste männsika ! både på insida och utsidan !

du är sjuukt vacker !



puss puss !

2010-08-03 @ 23:57:18
URL: http://feliciaas.bloggplatsen.se
Postat av: miadiana.blogg.se

Hon var ju jätteduktig på att bygga korthus!:)

2010-08-05 @ 22:52:41
URL: http://miadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback