vrångön.

hej bloggen! längesen nu. just nu sitter jag här i ett mysigt hus med min kusin och några andra godingar här på vrångön i göteborgsskärgård, hur mysigt som helst! det har gått en dag nu sen vi kom hit, just nu är vi ensamma här på ön och bor hos några här amanda känner, riktigt underbara människor dedär! ja, här ska jag va tills på tisdag och vi kommer säkert hinna med mycket tills dess tror jag, sola,bada..ja, det som hör till! tyvärr kan jag just nu inte lägga in bilderna som tagits här, men det får jag spara tills jag kommer hem, nu ska jag bara njuta av det fina vädret som varit och dom sista dagarna nu här. hoppas ni mår bäst, det gör jag! kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback