2/2

först o främst ett riktigt varmt grattis till min älskade mamma som fyller 39 idag & till min vän tessan också, ett riktigt stort grattis till dom? JA! som jag hoppades, denna dagen gick riktigt bra & fort för mig o oss alla hoppas jag, haha. :) lyckades faktiskt ta en tidig outfit bild imorse, wiihoo.första gången! väldigt mysig tröja hade jag på mig idag, o varm, + att det behövs värme nu när det har kommit ÄNNU MER snö! åh. men nu är man inne o kan mysa, o vet ni? eftersom mamma fyller år idag så ska hon göra hemmalagad thaimat ikväll, OM jag är glad, haha. först trodde jag det blev kina men det va nog bättre med thai iaf. :) hoppas ni får en underbar kväll vänner. nu ska jag njuta av den o sen blir det en stund med läxorna också, det behövs. varma kramar från mig i kylan.


måste bara lägga upp en bild från igår på min underbara bror, det är bara o gilla bilden! ;)

haha.

kväääll.

morgontrött, kan man säga!

outfiten idag.
dagens + är tröjan!

snöbilder.




alltså jag skulle fota på en snöig gren vid kanten av vägen idag o gissa vad jag gör då? jo, jag har kameran hängande över min hals (som tur va) o ramlar ner i typ 1 meter djup snö! haha, ja, jag kunde faktiskt inte komma upp så min tanke va " ja, jag får vell vänta tills ngn kommer" haha, men jag lyckades faktiskt komma upp, så tungt va det faktiskt inte. haha! ;)

min lover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback