50-tal!

hallå! har för nästan en halv timme sen kommit från skolan, lika bra dag idag nästan, väldigt skön som den förra, matte,inställd idrott (istället, 2 km promenad som tog typ 2 minuter),mat i korridoren,SO & NO och NO kan få ett + från mig eftersom vi slutade tidigare. wiihoo, äntligen fredag,äntligen helg säger jag bara! har precis ätit något nytt, eller nytt o nytt men jag har faktiskt ätit nudlar i en plastburk om man kan kalla det så? anyway, det låg iaf okokta nudlar i,en kryddpåse & en plastgaffel & då fick man bara värma vatten,lägga i, vänta i 3 min o vips så är det färdigt, det va faktiskt riktigt gott kan jag tala om, det va grejt! nu ska jag göra igoning mig & sen åker farmor o jag på 50-tals aktion, kul? OM det kommer va, alltså jag har verkligen längtat att gå på aktioner, iaf 50-tal som jag gillar mest, så jag ser så mkt ifram emot det, verkligen. efter det så skjutsar antagligen farmor mig till ettåtti så jag kommer va upptagen resten av dagen, men det kommer bli kul. :) nu önskar jag er verkligen en underbar förmiddag & ha det verkligen grejt nu! kram på er alla.



jag idag.

nudels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback