avslutad!


en suddigmobilbild från igår ute i snöyret!

godmorgon! just nu sitter jag i amandas rum vid datorn medans hon duschar. vi har hatt det såå mysigt + att vi KOMMMER ha det mysigare idag, hoppas jag om vi nu inte kommer ut, ne, men nu är jag faktiskt ärlig. igår kom man nästan inte ut, varken med bilen eller säg själv,alltså vilket snöoväder det vart här hela natten o kvällen igår o ja, det har vell lugnat ner sig med blåsten idag men annars är det såå mkt snö & det är faktiskt ett minus från mig, inget mer snö! idag har vi något o se framemot för, lite senare när vi är klara o så, så ska amanda&jag åka tåg till Paritille, ja, vet ni? jag visste faktiskt inte vart det låg så jag trodde det va uppåt Norrland typ men, haha. det ligger ju utanför Göteborg som jag fick veta igår, jo, varför vi ska dit är därför att amandas mamma jobbar vid köpcentrumet "allum" som det kallas, har aldrig varit där så det ska bli riktigt kul faktiskt, shopping & mys, alltid! ja, jag kan ju också berätta att min frågestund är avslutad, egentligen så slutade den ju igårkväll som jag sa men jag hann ju inte blogga eller jag ville helt enkelt inte det eftersom vi va borta på ungdomscafeét i deras underbara kyrka + att vi gjorde igoning mys när vi kom hem så det kunde man ju inte med..haha. :) först o främst vill jag bara tacka för ALLA era kommentarer/frågor ni ställt o också kommenterat på andra inlägg, jag blir verkligen hur glad som helst när jag ser det, tack så hemskt mkt. jag uppskattar verkligen det!:) o jag hinner ju inte svara på frågorna idag tyvärr men det kanske blir en stund ikväll om jag har tid, för det va ju ganska många & + att jag vill inte slarvskriva, så det kanske blir ikväll eller imorn, det beror på hur mkt jag har o göra! nu ska amanda&jag kolla film "den nya människan" har aldrig sett den men vi hyrde den o en annan, & amanda har redan sett den o tycker den är gripande o bra, utspelad på en sannberättelse också. men jag kan också säga att jag gillar sånna filmer, verkligen. ha det bäst & så hörs vi! och vet ni? att ni verkligen är så dyrbara, för alla. det finns ingen som du min vän! kram.

Kommentarer
Postat av: Behöver råd:)

Hej hej!



Jag tänkte starta en ny blogg och har ingen aning om vad jag ska skriva och vad ni gillar att läsa! Skulle du/ni kunna vara snäll att komma med tips vad ni vill och gillar att läsa? Vore gulligt!



Maila då: [email protected]

2010-02-20 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback