faith.

god eftermiddag på er! åh, just nu känner jag mig lite mör i kroppen, fast jag faktiskt inte gjort något med kroppen på hela dagen. haha. men för att jag ska känna mig pigg så behövs det frisk luft för mig just nu, o det är nog det som jag måste göra, ut i det friska. ja, idag har jag varit i kyrkan, o olivia&jag sjöng som jag sa igår, det gick väldigt bra tycker jag!:) sen efter så åt vi faktiskt där med, knytkalas som det kallas. riktigt gott o så är det alltid så mysigt o prata med vänner o sånt, t.ex släkten, det är mys. nu har vi vart hemma en bra stund o jag har passat på o ta lite outfit pic's o hunnit städa i mitt rum. senare blir det vell en stund ute med familjen o ja, ikväll har jag ingenting planerat. bara ta det lugnt till sista veckan nu innan lovet, så skönt. nu kommer 3 pic's från igår. puss på er!

syskonkärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback