FeBruAri.

haha, ja, ser ni ens vad det står i rubriken? vissa av inläggen ser ni men jag såg nästan inte vad det stog. men ja, FeBruAri står det faktiskt. ;) men hur mår ni föresten? hoppas ni mår bra, själv är jag lite hängig, pågrund av att man är väldigt trött nu för tiden, men det kan också bero på att jag behöver mat i mig, för jag är väldigt hungrig just nu. skoldagen idag har varit ganska trög, men det är oftast varje måndag, lång dag iaf. men nu är man hemma o inne i värmen..ah, mer snö inatt, snart har man tröttnat, verkligen. haha. :) snart som sagt ska jag äta då o sen har vi spanskaprov imorn så det får jag öva på en stund, fast det behövs endå inte..för jag är klar faktiskt! o sen en ny grej jag kommer göra varje måndag, guess? jo, mamma va med en termin i början av förra året o nu har det börjat igen, ah, jag kallar det "gammelgympa" haha, nemen..det är faktiskt en sorts gympa där typ alla åldrar är med o tränar, det är riktigt kul faktiskt, så det ska jag göra ikväll, men jag lovar..jag tar det faktiskt inte så seriöst. haha! ;) nu har jag faktiskt några bilder, ja, försenade som alltid, skolbilder igen. (från mobilen) så här får ni några. ha en underbar kväll! massvis med kramar från mig.







o en bild på mig idag, när jag blev "utelåst".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback