home.

gokväll! nu är jag hemma från en mysig eftermiddag hos mormor&morfar + familjen. :) ja, det enda jag kan säga nu är att jag är så mör efter att varit ute en lång stund, mör&trött, det gillar vi! (y som jag sa, nu kommer några bilder från dagen, yäs, idag har jag planerat för våren/sommaren, iaf en liten del! åh, jag längtar verkligen tills det börjar bli varmt o man kan ha sina underbara kläder igen, o experimentera kan man göra mkt, som jag gjort idag typ, min egna lilla stil. har inte så mkt att säga mer än såhär så jag önskar er en underbar kväll kära ni, imorn har jag tänkt o ha frågestund på bloggen, håll utkik! kram.


skrev lite på morgonen..tänkte faktiskt skriva ett inlägg på papper, men det blir ganska snett o fick göra om typ 5 ggr..så det får bli ngn annan gång!

te är gott!

experimentera som sagt lite med mina kläder idag, riktigt kul faktiskt + att man får se en själv i nytt!

ni får bara två pic's av dessa klädstilar, ja, alla har olika stilar helt enkelt, detta är nog den stilen jag tycker om & massvis av annat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback