ilike!

åh. förlåt för dålig uppdat. men jag har verkligen inte viljat o hunnit blogga igårkväll o idag. så bra dagar har jag haft! först igår som sagt så va johanna här, jo, först så bestämde vi faktiskt att vi skulle möta varandra o gå en promenad,den underbara råslättrundan. sen va vi här hemma hos mig enda till halv 11. alltså jag kan bara säga, johanna, som du säger o jag säger det till dig, du är en syster, du är en sån vän man behöver. jag älskar dig, åh, jag kan inte beskriva hur kul & mysigt vi hade igår, det va för bra! o tack så hemskt mkt älskade vän, jag älskar dig så. tack för kvällen, tack för att jag har dig! ja, vad som hänt idag då. ja, en speciell grej som jag säkert inte berättat, vilket är typiskt mig, haha. jo, BUA-cup va idag, kl.08.45 samling i sjöbo o vi spela till halv 12 eller jag kom inte ihåg, men det va verkligen riktigt bra spelat av alla, så bra kämpat o jag gillar er tjejer! + att vårat andra lag som spela efter oss spela också bra fick jag höra, ah, ett ord om mitt lag. nibetyder! o jag kan också (även om jag inte går i laget) gratulera millan o hennes lag, mariedal vann hela cupen. grattis millan! haha. :) ja, sen har jag varit hemma o myst denna dagen, mkt slappt, men så får faktiskt en lördagskväll vara för mig, det är helt okej! just nu på SVT1 så har melodifestivalen börjat, yäs. o jag kan säga att jag inte ens vill titta, ne, ja det kanske är jag som är den enda som inte gör det men ah, jag har faktiskt andra planer. t.ex som att jag o olivia ska sjunga imorn, det måste vi öva på också. ;) ha en underbar kväll kära läsare o här får ni bilder o kolla på också. jag måste också säga att nu kommer bara några bilder från kvällen men va beredda på att någon dag i veckan blir det en bildbomb på oss! haha. va beredda. love!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback