love.

hallå! hoppas ni mår grejt vänner, jag mår faktiskt bra idag måste jag säga, eller bortsett från att en vän ska bort i 2 veckor om inte mera, men det kommer säkert gå bra!:) just nu sitter jag här proppmätt,glad & ska snart gå in o ta tid med läxorna jag tagit hem, först matten som är ganska viktigt faktiskt, eftersom jag inte är så bra på det, haha. & SV, skriver en berättelse som ska vara klar på tisdag så får skriva lite på den med. vad ska ni göra denna underbara söndagseftermiddag, oj, kände mig lite gammalmodig i den där meningen men ja,haha. vad ska ni göra idag? jag vill också berätta att jag inte hade någon tid att blogga igår tyvärr..upptagen hela dagen faktiskt! först så fick jag reda på i fredags att det va inställd träning pågrund av snön antar jag, så mamma&jag bestämde oss för att åka till gärdhem en sväng! för er som undrar lite vad det är så ligger det i dalsjöfors o det är en secondhand butik kan man säga eller ja, ett stort hus med massa begangnade saker, jag storgillar secondhand's faktiskt, eller när man har hittat saker som verkligen man vill ha, då är det riktigt kul!:) ja, igår hittade jag tre saker som bara jag skulle ha, en afrikank trumma (!!) & två par glasögon, 80 kr sen va dom mina, och förstå bara hur glad jag blev när jag köpte afrikanska trumman, HUR glad som helst! haha. + att glasögonen köpte jag för att dom va ganska fulsnygga, så jag köpte iaf något bra!:) ja, jag kna ju också berätta att i fredags på auktionen så va jag bara där o kolla, hann tyvärr inte va med på själva auktionen för skulle ju till ettåtti, men jag valde ut några saker som farmor skulle ropa upp på men jag fick sen reda på att det blev för dyrt..men det va endå kul o kolla tyckte jag! efter gärdhem så åkte jag faktiskt hem till kusin lina o va där resten av dagen, hur myys som helst, som vi alltid har jag&lina, hihi. :) måla,film,god mat,utomhus,skratt,mys med bad o ljus,melodifestivalen o något mer, så underbart bra dag. tack så hemskt mkt lina, verkligen. iloveyou! nu kommer bilder från igår o idag, ha en fortsätt grymt bra dag vänner, kärlek till er.


vår tuffa oljetavla, like!




klart & tuff!

älskardig!


före det underbara badet.


nu börjar det hända något..

klart & världens mysigaste badkar? självklartt.

myys.

kvällsfood.
tack för dagen underbara du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback