loveyou.


gokväll kära ni! sitter här o velar om jag ska gå in i mitt lilla hus eller bara vara inne här och mysa, fast jag tror jag måste göra några läxor innan jag varvar ner, tänkte lägga mig en halvtimma tidigare idag har jag bestämt (om det nu funkar) så att jag blir piggare resten av dessa skoldagar, skoldagar när man är trött..ingen höjdare! i eftermiddag/kväll så har jag varit med underbara emilia! prat,mys,mat & utomhus har varit det vi nästan gjort, riktigt kul. tack millan för dagen!:) loveyou. har faktiskt inga bilder tyvärr..eftersom kamerabatterierna tog slut när vi väl skulle ta lite kort så det blir inga just i detta inlägg utan jag hitta en bild jag tagit förut som jag la ut för några veckor sen, den får det bli. ha en underbar kväll vänner, kram på er!


Kommentarer
Postat av: vilma

jag mår inte så jätte bra! jag är hemma och är förkyld! vad gör du för något??

2010-02-24 @ 08:33:36
URL: http://skrattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback