måndag.

första dagen på sportlovet o jag är trött..haha, även om jag har sportlov så vaknar jag tidigt endå, jaja, jag kan vell erkänna att jag är en bit av en morgonmänniska. ja, har inte hunnit göra så mkt av denna dag..ätit lite frukost,läst & lyssnar just nu på bra musik. jag har också märkt att jag inte får några kommentarer på bloggen nu på dom sista dagarna, jag tvingar er inte..det måste ni veta men det skulle vara kul o få lite, då blir man mer gladare. :) men det är erat beslut! ja, har inga planer för idag faktiskt, bara ta det lugnt o lyssna bort mig från verkligheten en stund tänkte jag..jag är faktiskt hemma i några timmar idag, familjen är på "luftkuddeland" som det kallas, så jag kommer kunna göra mkt nu, hoppas jag! vad ska ni göra idag första dagen på lovet? jag önskar er iallafall en underbar dag som vanligt, o jag tror faktiskt att ni får det också, i promise!:) ne, nu ska jag göra mig igoning o gå ut o ta en promenad, för att få lite frisk luft, mys! love elin.


kärlek upphör aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback