monday.

gokväll kära ni! förlåt för dålig uppdat. under dagen men har hatt fullt upp! vill bara säga att min måndag idag har varit suverän, som mina måndagar i vanliga fall aldrig brukar vara så har denna dag varit grym faktiskt, hiss från mig! hoppas ni hatt en underbar dag, nu måste jag göra igoning mig o göra annat tills imorn och som jag behöver just nu. + att jag&amanda har internprao imorn. ja, ni undrar säkert va det är, o självklart ska jag berätta. jo, det är så att man typ städar o hjälper till i skolan, först tvätta&sudda ALLA skåp, sen fritidsgårn,torka bord i matsalen & vaktmästarn, där har ni en liten kortfattad sammanfattning. ja, alla tycker nästan det är en mardröm men för mig&amanda kommer det bli världens bästa tisdag, eller hur? efter skolan ska jag va med hilda, vi ska öva låtar o sånt till på fredag när hilda o jag ska leda lovsången, kommer bli grymt! (y håll tummarna för veckan. det behövs! ha de bäst! kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback