new.



ja, jag glömde en sak, jag måste säga att vissa av kläderna jag hade i förra inlägget är nytt! eller nytt o nytt, igår fick jag några klädesplagg av mormor, som hon & mamma hade haft för många årsedan, o vissa av dem passa perfekt, ja, ärligt talat. o jag blev så förstjust i allt som hon hade med sig..t.ex dom här byxorna.(hade dom i förra inlägget också)

och denna typ av kjol kan man säga, ja, verkligen speciell men endå, jag gillade den faktiskt!
jag fick också några andra plagg..dom kommer säkert upp i något inlägg någon dag..:)

här kommer en leopardmönstrad tröja som jag passade på att köpa idag, jag fastna för den direkt & + att det va extrapris, ilike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback