outside.

har nästan precis kommit hem från en underbar tankefylld promenad och + att jag hade med mig kameran! yäs, batterierna tog äntligen inte slut idag, som den gjorde för några dagar sen tror jag. :) men det är ju också så att vintern har ju hållt sig kvar hela "vinterterminen" ju och det är ju bara samma motiv man tar på hela tiden, det är därför jag längtar tills våren en stor del! ni får också se min mysiga outfit, rosa.adidas alltihopa faktiskt, själv gillar jag INTE rosa men några plagg som jag har o som finns kan jag fastna för, den här mysdressen är vell sådär i färgen men ruskigt go, outfiten ska passa dagen också, o jag kände på mig att det kommer bli en myys dag. njut av dagen kära ni!

jag idag.

bebis.




Kommentarer
Postat av: Annelina ♥

du är bra på att ta bilder!! :)

2010-02-18 @ 20:05:12
URL: http://annelinabjernulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback