snöoväder, gilla?


hej igen! nu är jag hemma igen efter en mysig&bra helg i alingsås!:) hur mår ni mina underbara vänner? själv mår jag vell sådär..igen. ja, det är nästan en typiskt "mig" grej, haha. men det kom igårkväll så har inte mått såhär hela helgen som tur va. :) men bortsett från det, så har vi hatt det grymtkul! ungdomscafeét,film,mys,partille,lite shopping & lite annat, tack så hemskt mkt för allt amanda, k ä r l e k  till dig! ja, jag tror också ni som kollat förra inlägget undrar varför jag hade rubriken "bussen hem", jo det kan jag faktiskt berätta. som sagt, jag tror ni förstår en liten del av anledningen, ja, SNÖN. eller rättare sagt snöovädret?! det får faktiskt räcka nu, ärligt talat. storm & kaos. vem gillar det? jag instämmer inte faktiskt. så när vi va i partille så ringde mamma o sa att jag inte fick åka för sent pågrund av vägarna, men sen då när vi va klara så va typ kl. 18 o eva (amandas mamma/min faster) sluta den tiden o då skulle vi kolla busstider, men vet ni? dom hade ställt in alla busstider som gick eftersom det va varning för att åka just igårkväll så jag fick sova en natt till! men det va inte det enda som va anledningen faktiskt, ne, jag mådde inte bra heller & som sagt det gör jag inte fortfarande heller, men iaf bättre som tur är! mådde illa & hade ont i huvudet så det va ju inte heller bra att åka buss med, även om jag inte kunde åka hem igår. så ville man ju det en liten del eftersom jag inte ville smitta dom hemma men det gick faktiskt bra senare på kvällen, melodifestivalen o en lyckad dag. sen sov man gott den kvällen, jag tror jag också mådde dåligt av min dåliga sömn på dom sista dagarna, kan va det. idag blev vi väckta kl. 9 av eva eftersom jag skulle ta bussen vid 10. :)  det blev en ganska snabb frukost för oss eftersom vi inte hade så mkt tid på oss imorse men det gick tyckte jag. ja, sen blev det ett hejdå o goa kramar o sen på bussen hem mot borås. nu är jag hemma & saknar helgen redan men vi träffas säkert snart igen, hoppas jag!:) nu ska jag snart gå ner o ta lite middag och ah, sen blir det bara en lugn dag hemma. just det, några grejer måste jag iaf göra idag, tänkte svara på alla underbara frågor jag fått av er + läxor, men dom måste vell göras tills imorn..måndag, skoldag. ja, det kanske blir så mkt snö att skoldagen ställs in, vem vet? (; ha en underbar eftermiddag vänner, du är en viktig person! kram.

Kommentarer
Postat av: johanna (:

frågestund på bloggen! :D ställ gärna frågor!

2010-02-21 @ 14:45:28
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback