sommar, ja tack!

åh, nu längtar jag efter sommaren. så mycket! o jag är faktiskt säker på att jag inte är ensam, haha. dagen idag har gått fortare än vanligt tycker jag, en bra men snorig dag om man säger så. ja, jag har verkligen tur. först nu så har förskyldningen försvunnit o nu är den tillbaka igen, idag ?! åh, alltså det får inte hända igen. det räcker med hostan jag hatt i några veckor nu. bortsett från det negativa, ikväll är det träning, boxersize faktiskt, åh, det är faktiskt riktigt kul tycker jag, så jag ser fram emot det, det är om en timme typ, så det gör jag ikväll. ;) + att innan det så MÅSTE jag städa mitt rum, som mamma säger..haha. men vet ni, jag tycker själv att det ser stökigt ut i min friggebod så jag håller med om att mammor är bra! har inte några bilder tyvärr, men en kan jag ge i repris, SOMMARBILD. ilike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback