stan / alingsås.


sudd bild, men har verkligen morgonansiktet idag, haha.


godmorgon kära ni! hur mår ni? ja, jag hoppas alltid ni mår toppen, för det gör jag idag,verkligen, så humöret är på topp! (y snart ska jag in till stan & sen bar vi av till amandakusin i alingsås! vet inte om jag har berättat det men dit ska jag idag o ligga över tills imorn, och som jag har saknat henne! fast hon bor ganska nära så träffas vi inte så mkt endå, men ah, det är ju pågrund av skolan i think. men nu åker jag dit, + att vi ska ha våran längtande fettisdag idag, haha. ja, det är vell amandas&min tradition när vi är med varandra, mys & onyttigt, det gillar vi!:) så nu måste jag gå..jag önskar er verkligen en underbar dag för det kommer det också bli! och föresten..ikväll är frågestunden slut så alla vet, så fråga på tills dess, uppskattar verkligen alla frågor ni alla har frågat, väldigt mkt måste ni veta! och jag kan säga att jag är inte så säker på om det kommer bli några inlägg när jag ska bort nu men kanske det kommer nåt, vi får se! men jag tar med mig kameran iaf, så kort kommer kan jag lova imorn, haha. ha det bäst! massa kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: Kusin Amanda

Haha såå jag har saknat dig med VäNNen<3

2010-02-19 @ 12:24:02
Postat av: emeliut [Foto]

Mitt humör är också på topp! Älskar fredagar :)

2010-02-19 @ 15:03:51
URL: http://emeliut.blogg.se/
Postat av: Hasse

Tjena tjejen. Hoppas allt är bra med er. I Hestra SNÖAR det som bara den nu.

Vilka underbara kort o kommentarer du har på din blogg.

2010-02-19 @ 15:51:48
Postat av: Anonym

jättefin blogg du har elin! :)

kramar

2010-02-19 @ 22:15:38
URL: http://christinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback