svaren.


SV :
 åh, jag tror faktiskt jag inte har någon sådär speciell kusin, alla är världens bästa kusiner! jag kan faktiskt inte säga en..även om jag måste. så alla svarar jag då!:)




SV : haha, vilken fråga! jag har varit ihop med några st. faktiskt men är just nu inte det, det tycker jag är bäst egentligen, man kan röra sig fritt. ehm, alla har vell inte varit seriösa precis men en kille som hette Benjamin va jag tsm med i 2 år faktiskt, så det va vell den bästa relationen om jag får välja en, haha. :)

2. du, jag kan helt enkelt inte välja en av dom, båda är dom bästa föräldrarna som finns för mig och gör så att jag inte ens kan välja en av dem, det är faktiskt så. :)



SV : ett ord, AFRIKA. men där kan man ju inte bara åka eftersom det inte är ett land men om jag skulle välja ett land där så skulle det va etiopien,uganda eller tanzania. :)



SV :  bra frågor!:)

1. ehm, någon dold talang har jag nog inte, eller jag är ganska vig, har gått i gymnastik i ett år tror jag men har slutat så det har försvunnit lite av den talangen men ja, på stutsmattan går det bra!:)

2. Åka runt i varje land inom Afrika..men kanske det omöjliga kan bli möjligt!

3. jag har nog inget riktigt favoritmärke, det finns så många bra men jag kan säga att jag gillar kläderna på ginatricot men även lite tuffa kläder endå. :)



SV : jag har faktiskt en nikon coolpix L100. väldigt bra!


SV : oj, det va verkligen svårt. hm..det bästa jag gjorde under det året va nog mycket, jag är så glömsk så jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde..haha. men det va nog när vi va på semester i Danmark, riktigt kul. legoland & lalandia, första gången vi åkte utomlands, det va nog höjdpunkten! :)



SV : vi är 6 st. i vår familj + vår katt findus, om man får räkna med han som familjemedlem. :)
haha, där har du verkligen fel min vän, jag kan nog inte va den sötaste i borås, det finns så många vackra människor, alla är vi vackra på vårat sätt! men det värmde verkligen mig också, men jag måste faktiskt säga emot där, jag är nog inte sötast i borås, haha. :)



SV :

1. mina favoritaffärer är nog gina,h&m,tippy & JC. :)
2. det skulle nog vara timbuktu,getty domein & någon mer, kommer inte på just nu. haha.
3. JAAA, VI MÅSTE VA SNART TESSAN, VI SKA GÖRA DET, DENNA VECKAN? ;D<33



SV : åh, den va svår för mig..jag är faktiskt inte så bra på sånt, men om jag skulle välja något snyggt så är det vell scarf eller halsduk, även om jag inte har på mig så mkt sånt så är det nog det..:)
den snyggaste, det är nog ett par höga byxor, en lång kofta, instoppad T-shirt & svarta skor med dragkedja o nitar på + någon snygg accessoar, det är väldigt snyggt!
sen har jag en annan stil som är lite svårt o beskriva. lång stor färgglad tröja/T-shirt,
tights eller "stora byxor" som jag kallar det,  och en härlig mössa, ja, en stor färgglad jacka också! mys-stil kan man kalla det nästan, haha. :)



SV :

1. jag har 3 syskon.
2. svaren finns lite längre upp!:)
3.nej, verkligen inte.
4. ett är det nog..(:
5. nja, sådär..inte kär direkt. haha.



SV : jag tycker den är så snygg, ärligt talat. designen och du är verkligen grymt söt jennifer, så fin blogg!:)
kram!♥



SV : 
1. är med ungdomarna i kyrkan o har det gött! + att jag också kan gå på en tjejkväll eller något liknande en fredag också, men det är nog det!:)

2. för mig är nog hund&katt de djur jag gillar!:)



SV :

1. lila såklart!:)

2. detta skulle jag göra direkt, ge pengarna till dom som behöver det mer än jag!

3. missionär och barnflicka i Afrika, bo där är min önskande framtid!
men om jag ska börja här vill jag nog jobba med media eller bli fotograf. :)



SV : jag vet faktiskt inte, på sätt o vis skulle jag vilja det, verkligen men endå inte, fördelen är nog att det blir roligare o blogga och kanske man får inspiration också, nackdelen är nog att man blir så pressad, inlägg varje dag, kunna blogga det man ska blogga om osv. ja, hoppas du förstår, men självklart skulle man vilja det, men kanske inte så stort, jag vet inte, det är svårt. :)



SV : Afrika, även om jag inte varit där så är det självklart för mig!:)



SV : haha, amanda, min vackra kusin, tack!:) jag vet inte vad jag ska säga, jag har inte så dåligt självförtroende nu mera att jag är ful så det kan jag ju inte säga men det enda som är rätt är då att du ska VETA att du är dubbelt så mkt sjukt underbarare finare snällare och sötare & vackrare! jagälskardig underbara du!:)<3



SV : JA! självklart är jag det, o det är jag ärligt talat grymt stolt över!:)



SV : haha, du är underbar lina! ;)

1. det skulle nog vara en stor låda med
(fil&cornflakes
(telefon
(bibel

2. penna&papper!:)

3. JA DET ÄR BARA SÅ BÄST ATT VARA KRISTEN! helt klart bäst!:D

4. åh, lina..jag har nog saknat dig så mkt mera, verkligen! men nu träffas vi denna veckan o hittar på något riktigt galet tycker jag, passar det? haha. J A G  Ä L S K A R  D I G !


tack för alla underbara frågor ni ställt, jag blir så glad så ni vet det, så glad! hoppas jag gav er rätt svar nu också, ha det bäst! :) kram.


Kommentarer
Postat av: L i n a

hihi okej, min morfar har vart i tanzania, med sitt jobb, han har fotograferat och bestigit afrikas 4 högsta berg :)

2010-02-22 @ 13:39:14
URL: http://liiinaw.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

Bra svar :D

2010-02-22 @ 18:24:48
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: mariam

vad kul att du tog dig tid att skriva så bra svar :)

2010-02-23 @ 20:04:16
URL: http://mashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback