the day.

godmorgon underbara ni! mår ni bra? hoppas det, jag tror man mår extra bra nu när det är lovlovlov. såå underbart verkligen. ja, själv mår jag mellan kanske man kan säga, men mest åt det bra hållet tror jag, t.ex för att det just är lov nu när man har hatt en stressig vecka, det är ett + från mig! ja, i går då, så va jag med hilda, riktigt kul! o vi hann också öva inför kvällen. och kvällen, LYCKAT! vad kan jag mer säga, åh. det va verkligen hur bra som helst!:) ja, övrigt då. har inte mycket planer för denna dag..iaf inte på dagen men på kvällen blir det något extra, som jag måste gå på! jo, det kommer en man från afrika som ska berätta om sitt arbete i kyrkan. hans arbete är att jobba med aids,hiv & föräldralösa barn i afrika. så han har rest hit o ska berätta om detta o lite mer, o sen efter får man också pröva på afrikansk mat. kan det bli bättre? ja, det kommer verkligen vara bra, det känner jag på mig! så det ska jag göra ikväll. :) nu kommer ett collage jag gjorde just nu på mina underbara dagar. nu önskar jag er alla en grym lördag + ett bra lov, det kommer ni ha verkligen! massvis med kramar från mig.


ilove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback