träna.

gokväll kära ni! ingen bra uppdat. som vanligt på vardagarna, men jag är nog inte ensam. man drunknar typ i läxor & annat just nu som jag måste göra, tyvärr. snart åker jag till träningen om typ 15 minuter, ska på fotbolls-work-out, vi har ju hatt det dom senaste onsdagarna nu på vintern. det är faktiskt riktigt kul! så dit ska jag om en stund. jag kan faktiskt berätta också om våran dag i igår, internpraoen jag berätta om för er, ja, det gick vell sådär tyckte jag men ja, inte så kul som jag & amanda förväntades oss men det gick, vi gick från skolan upp till badhuset o satt där i lugn o ro med svenskan i 2 timmar faktiskt, riktigt skönt. + att hilda&jag har fått ihop allt nu tills på fredag, kommer bli grymt! (y idag då, skoldagen har varit go faktiskt, har inte så mkt att berätta om idag faktiskt, men när jag kom hem för några timmar sen så blev det middag som gällde, jag blev faktiskt nöjd själv med maten idag, nudlar & tonfisksallad med tillbehör, jättegott! haha. efter blev det lite "lyx" med min passionfrukt jag köpte idag, muma. ne nu måste jag ta på mig, jag hinner nog inte lägga in några bilder men lägger kanske in dom när jag kommer hem, maybe. för jag har massvis med läxor + att jag ska duscha o allt så vi får se! men jag lovar att jag blir bättre på bloggen nu på lovet, ni får förstå detta. jag har väldigt mkt denna veckan!:) ha nu en suverän kväll allihop. ni är älskade! kram från mig.

me today, & jag älskar mina läxor! *host.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback