uptade.


nu kommer en update. från dagen vänner! har varit dålig på bloggen nu dom senaste dagarna men ja, skolan har börjat + att man gör mycket annat så det blir nog så på vardagarna i think!:) för en halv timma sen nåt sånt där så satt jag inne i min friggebod o "försökte" göra läxorna..ja, ärligt talat så gick det inte bra. haha. men jag tog iaf med mig ngt gott dit in. passionfrukt,sharon,päron & te, ilike! + bra musik som lugnar ner än nu för tiden, det är verkligen bra. har inte så mkt o säga om dagen, jo, väldigt go dag men endå jobbig enligt mig, vi kolla också på två filmer, SO & SV. endå bra men filmerna va mindre roliga, usch. första handla om mobbing & andra om krig..så ja, jag klarar nästan inte av sånna filmer..arg & ledsen, uscha..men endå är det väldigt nyttigt att kolla på, för sånt händer här i världen & själv känner man sig så bortskämd, det är helt sjukt. zozo & klassen hette dom iaf. nu får jag vell göra mina längtande läxor som väntar på mig där ute så jag får önska er en underbar kväll kära ni, hade bäst! kram.


muma.


mys.

crazy.


Kommentarer
Postat av: EMELIE

hej!

nu har jag lottat ut dom 12 ''finalisterna'' på min blogg, titta om du blev med och rösta!

kram :-)

2010-02-24 @ 20:38:08
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback