11 dagar kvar..

jag har faktiskt lärt mig en grej nu på morgonen! ja, en sak som kanske funkar, det är att jag fått reda på hur man får bredden på bilderna på bloggen faktiskt, med hjälp av en bra blogg som ger allt för en bloggs design, o jag tror alla vet vilken blogg det är? klicka o där fick jag faktiskt ett tips! som jag faktiskt inte tänkt på så mycket men fick reda på det nu, att man inte behöver lägga in ALLA sina bilder man tagit från dagen, utan ta tid o titta några bilder som blev bra, det är nog det som intresserar läsare. o det viktigaste. att inte lägga in likadana bilder, det har jag faktiskt fått höra & sett men inte gjort något. haha,så det ska jag faktiskt tänka på..då blir det roligare med bloggen!:) nu ska jag göra igoning mig o vi har funderat på att åka någonstans men vi får se hur det blir! jag bloggar senare iaf, o lägger in lite bilder i think. kram!


o just de, det är bara 11 dagar kvar tills jag fyller år?! wihooo.

Kommentarer
Postat av: juhännääh ;)

har frågestund på bloggen, ställ gäärna fråga!

PUSS!

2010-01-04 @ 03:16:30
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback