2 dagar kvar..

DAGENS BILD:

sen kör det igång! vardagarna blir inte vanliga, utan tillbaka till skoldagar igen. ja, själv längtar jag bara efter att träffa vänner, men inte det andra. har inte det suget just nu! kvällen igår. åh, ja, som sagt va det en riktig slapp dag för mig igår, men kvällen peppade upp mig rejält. åh, mina underbara vänner johannorna kom till mig just när jag inte mådde så bra igår..så kom dom o vi satt faktiskt i flera timmar o bara pratade i mörkret med ljus i min lilla friggebod. åh, det behövdes verkligen, tacktacktack! o johanna j åkte hem efter 8 någonting o då gick johanna o jag in o kolla lite på let's dance, fast det va inte så intressant så vi gick ner o satte oss o skratta o prata massor, det va bättre! nu idag känner man sig bara fri från det jobbiga, åh, så glad så fri. idag så har jag på förmiddagen gjort klart mina julklappar, har faktiskt tagit kort nu på dom som kommer efter amanda&johanna har fått sina presenter (får man vell säga nu,haha.) sen idag så blir det ingenting planerat, vara ute säkert. men ikväll har jag iaf hört att familjen ska ha myys. så ikväll blir det familjemys. :) har faktiskt inga bilder nu o lägga upp,jo, dagens bild blev det då men ingen mer. tog inte så mkt igår för en stund hitta jag inte min mobil, men såklart, den låg i friggeboden, haha. ;) nu ska jag göra igoning mig, elin i ett nötskal kan jag berätta, alltid lika seg på dagen med det. ha en underbar dag, o ja, ni är så bra, kom ihåg det! massvis med kramar.


Kommentarer
Postat av: johannapevnyy :)

gårdagen var grym sötnos. i love you, allways and allways.

2010-01-09 @ 13:45:27
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback