6 dagar kvar..

wihoo. snart är man 14 år o ja, tiden går såå fort. ah, alltså ja, fast de varit snö hela vintern nu så blir jag alltid förvånad dagen efter att det fortsätter o är kvar. ja, jag vet att jag skriver att det är snö varje dag men det är ju sant..ah det är en sån dag idag också, solig vacker dag. denna dagen kommer bli lika bra som dom senaste dagarna, det vet jag. har inget planerat för dagen sådär bara ikväll, då blir det filmkväll hos johanna + att lina är med, så myys & så får man träffa tjejorna igen, vi kommer ha det grymt ikväll! ja, så ser denna dagen ut såhär långt, det kanske blir något under dagen före det men vi får se. :) ha en underbar dag vänner. o + att jag slänger in lite bilder från morgonen, love!


tummen upp, idag är jonathan glad!

o jag med! tog lite "smygkort" på findus också. haha, han tyckte säkert jag va störande med mobilen framför näsan på han!



jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback