alingsås cup.

ja, angånde alingsås cup. såhär är det. jag är inte hel frisk än o kan ju vara med på alingsås cup, men undantaget är att jag inte får/o orkar inte spela, men jag vill ju titta på o fotografera o verkligen umgås med tjejerna, det vill jag verkligen. så jag smsa faktiskt benny (tränare) o fråga om jag fick följa med på alingsås cupen ändå o lite till. svaret va: självklart! om jag blev glad! men han sa också att jag skulle i nödfall, eller nödfall o nödfall men iaf att jag skulle kunna stå en match om jag blev bättre på dagen imorn, men så va det ju så att jag har faktiskt frågat ellen f. olivias kompis om jag fick åka med hem för dom spelar bara imorn o sover inte över inatt så dom skulle åka vid halv.4 eller framåt 6. om dom gick vidare, åh då kan jag ju åka hem..men så är det så att dom första matcherna börjar typ vid halv.7 eller nåt på kvällen o då om jag åker hem så kan jag ju inte titta på mitt lag, så han gav också förslaget att stanna med oss o åka hem på natten, alltså kommer jag hem vid 00.00 som sagt, ja, jag vet inte vad jag ska göra. men jag får ju också se hur jag känner, om jag känner att jag orkar vara med o titta till natten så gör jag det men om jag fortfarande inte mår bra o det är bättre att åka hem så åker jag hem. så ja, imorn får vi se hur det blir då. :) men jag blev iaf glad att jag fick följa med endå! så det blir nog några bilder om inte jag har en sån otur att batteriet tar slut, men nej, så får jag inte tänka, det kommer inte ta slut! skoldagen idag va vell sådär..jag är ju inte helfrisk så det va inte en sån skön skoldag för mig idag faktiskt. nu får jag avsluta här för jag måste verkligen packa, snart åker vi. halv.5 hämtar annie mig o ah, jag har inte ens packat än så jag måste verkligen göra det..haha, typiskt en "elingrej". haha. ha en underbar helg nu så får vi vell se när nästa inlägg blir! kram på er.

bilder från igårkväll!

haha. jo, några bilder från igårkväll blev det också! oseriösa. iaf på mig! ;)

men denna är fin tycker jag, inte oseriös! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback